Chika - 2009-09-22 20:33:55

-Atsugai

- Z naszej buzi wylatuje ogromna kula powietrza niszcząca nawet skałe.
- Czakra 900

-Chidori Nagashi

- Cały teren ok.5m pochłonią części chidori,mogą nieźle popalić i odrzuć daleko.
- Czakra 900

- Chidori Senbon

- Wystrzelone przez nas senbon,są nalektryzowane mogą nieźle poraźić i uszkodzić przeciwnika.
- Czakra 400

- Chou Chakra Rasengan

- Kolejna wersja ''Rasengana'' jest bardzo potężna potrafi zniszczyć przeciwnika i rozerwać go na kawałki.
- Czakra 3000

-Doryou Dango

-Użytkownik dosłownie wyrywa ogromny kawał ziemi, który następnie zrzuca na przeciwników. Wróg przyduszony tonami ziemi ma naprawdę znikome szanse na przeżycie.
- Czakra 950

-Doryuu Katsu

- Dotykając ziemi sprawiamy że powstaję,bardzo głęboki szeroki dół niebezpieczny dla przeciwnika.
- Czakra 1000

-Edo Tensei

- Jest to zakazana technika!Dzięki niej możemy przywołać zmarłe osoby   i sterować nimi.Technika możliwa do użycia po specjalnym tescie.
- Czakra 3000

-Gamaguchi Shibari

- Technika polega na zamienieniu budynku w żabi żołądek praktycznie nie da się z niego wyjść.
- Czakra 1500

-Hahonryuu

- Tworzymy kulę powietrza,jest bardzo potężna w kontakcie fizycznym może zadać poważne obrażenia.
- Czakra 1000

- Hiraishin no Jutsu

- Technika stworzona przez Minato Namikaze dzięki której zyskał przydomek "Żółty Błysk Konohy''.Jutsu te pozwala użytkownikowi poruszać się na dużej odległości z ultra szybkością.Technika ta jest porównywalna z Shunshin no Jutsu jednak szybkość jest znacznie lepsza.Dodatkowo nie powoduje żadnych dźwięków i nie wytwarza żadnego dymu,pozwalając użytkownikowi na pojawienie się niezauważonym.
- Czakra 1000 za 1 kolejke.

- Katon + Fuuton Attack

- Z naszych ust są wystrzelane 2 kulę, Ognista oraz powietrza efekt techniki jest znakomity potrafi zabić aż 100 osób.
- Czakra 2500

- Kaze no Yaiba

- Bardzo skuteczna technika,ruszając dwoma palcami powodujemy wiatr odbijający miecz itp...
- Czakra 600

- Kirin

- W nieba błyskawicznie spada błyskawica, na końcu przekształca się ona w bestię która leci wprost na przeciwnika niszcząc wszystko!
- Czakra 3000

- Kokuryuu Boufuusetsu

- Tworzymy smoka który lata wszędzie i niszczy wszystko. Smok aktywny przez 4 rundy.
- Czakra 1000

- Kyoumen Shuuja no Jutsu

- Tworzymy klona przeciwnika który posiada wszystkie jego umiejętności która miał od czasu stworzenia klona,aby go pokonać musimy stać się silniejsi niż poprzednio.
- Czakra 1500

- Meisai Gakure no Jutsu

- Dzięki tej technice przystosowujemy się do kolorów otoczenia,jesteśmy prawie całkowicie niewidzialny.
- Czakra 500

- Nan Kaizou

- Dzięki tej technice możemy dowolnie rozciągać swoje ciało i obwiązać nim przeciwnika.
- Czakra 700

-Oodama Rasengan

- Tworzymy klona który razem z nami wykonuje technikę rasengan,różnica jest w tym że efekt jest 2x razy lepszy niż zwykły rasengan.
- Czakra 1700

-  Regeneration Replacement Technique

- Dzięki tej technice wymieniamy sobie ciało.Jeśli nasze 1 ciało jest osłabione wykonujemy tą technikę i wychodzimy z buzi starego ciała.Technika pobiera dużą ilość czakry.
- Czakra 4000


- Rasen Shuriken

- Tworzymy rasengana przypominającego kształt shurikena od tego pochodzi nazwa. Nawet jeden cios takim jutsu może zabić.
- Czakra 3000

- Kuchiyose Rashoumon

- Potężna technika obronna. Wykonujemy odpowiednie znaki i z ziemi wyrasta coś przypominającego  budowle! Jest to znakomita tarcza.
- Czakra 1000

- Satetsu Kaihou

- Na początku techniki powstają 2 bloki. Potem zmieniają się w deszcz igieł zasypujących cały teren.
- Czakra 1500

- Sennou Sousa Jutsu

- Wpatrując się przeciwnikowi w oczy zamieniamy jego pamięć i jest posłusznym sługą.
- Czakra 700

- Senpou  Oodama Rasengan

- Tworzymy klona który tak samo jak ty robi Oodama Rasengan jest on bardzo potężny. Osoba która oberwie tą techniką zginie.
- Czakra 3200

- Souja Sousai no Jutsu

- Technika dzięki której odsyłamy swojego przeciwnika na drugi świat.
- Czakra 4000

- Suishouha

- Powstaje wielkie wodne tornado lecące na przeciwnika.
- Czakra 1200

-Tajuu Kage Bunshin no Jutsu

- Tworzymy armię klonów.
- Czakra 1000

- Nisen Rendan

- Najpierw wykonujemy Tajuu Kage Bunshin no Jutsu, następnie wszystkie naraz atakuję przeciwnika robią przy tym wiele combo.
- Czakra 1700

-Fuuinka Koui

Technika pieczętująca pozwalająca wykonawcy zapieczętować pozostałość po jakimś bardzo mocnym jutsu. Po zapieczętowaniu ninja zwija zwój, który później może użyć w walce. Potrzebny jest zwój!!!
Czakra 100
Ranga A

-Teppoudama

Zdolność powiązana z żywiołem wody. Używający zbiera wodę w ustach, jednocześnie mieszając ją ze swoją chakrą,po czym wypluwa ją z ogromną prędkością. Lecąca w powietrzu woda przybiera kształt kuli i uderza z dużą siłą w przeciwnika. Można także tworzyć "kombos" z żabą.
Czakra 200
Ranga A

-Kuchiyose: Tsuiga no Jutsu

Technika elementu ziemi. Jest ona odłamem Kuchiyose no Jutsu, wymyślona i stosowana przez Kakashi'ego. Przy kombinacji kilku pięczeci przywołuje armie psów. Nie są to zwykłe zwierzęta. Swoim wyglądem przypominają ninja. Są one wykorzystywane podczas walki, jak również w tropieniu osób. Najbardziej są przydatne, kiedy wzrok zawodzi. Wtedy pozostaje tylko węch.
Czakra 800
Ranga A

-Suiryuudan no Jutsu

Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
Czakra 800
Ranga A

-Suikoudan no Jutsu,

Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego.
Czakra 600
Ranga A

-Senei Ta-Jashuu

Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.
Czakra 800
Ranga A

-Ryuusa Bakuryu

Jest to technika polegająca na stworzeniu piaskowej lawiny, która powiększa się z każdą chwilą i kieruję się na przeciwnika. Ucieczka spod jej działania jest prawie nie możliwa. Powstała fala, przewraca drzewa z łatwością. Efektem użycia tego jutsu jest powstanie pustynnego jeziora.
Czakra1200
Ranga A

www.phantomlegion.pun.pl www.miasteczkoggc.pun.pl www.cosanostradb.pun.pl www.jediacademy.pun.pl www.mamjuzdosc.pun.pl