Opis forum
-Atsugai
- Z naszej buzi wylatuje ogromna kula powietrza niszcząca nawet skałe.
- Czakra 900
-Chidori Nagashi
- Cały teren ok.5m pochłonią części chidori,mogą nieźle popalić i odrzuć daleko.
- Czakra 900
- Chidori Senbon
- Wystrzelone przez nas senbon,są nalektryzowane mogą nieźle poraźić i uszkodzić przeciwnika.
- Czakra 400
- Chou Chakra Rasengan
- Kolejna wersja ''Rasengana'' jest bardzo potężna potrafi zniszczyć przeciwnika i rozerwać go na kawałki.
- Czakra 3000
-Doryou Dango
-Użytkownik dosłownie wyrywa ogromny kawał ziemi, który następnie zrzuca na przeciwników. Wróg przyduszony tonami ziemi ma naprawdę znikome szanse na przeżycie.
- Czakra 950
-Doryuu Katsu
- Dotykając ziemi sprawiamy że powstaję,bardzo głęboki szeroki dół niebezpieczny dla przeciwnika.
- Czakra 1000
-Edo Tensei
- Jest to zakazana technika!Dzięki niej możemy przywołać zmarłe osoby i sterować nimi.Technika możliwa do użycia po specjalnym tescie.
- Czakra 3000
-Gamaguchi Shibari
- Technika polega na zamienieniu budynku w żabi żołądek praktycznie nie da się z niego wyjść.
- Czakra 1500
-Hahonryuu
- Tworzymy kulę powietrza,jest bardzo potężna w kontakcie fizycznym może zadać poważne obrażenia.
- Czakra 1000
- Hiraishin no Jutsu
- Technika stworzona przez Minato Namikaze dzięki której zyskał przydomek "Żółty Błysk Konohy''.Jutsu te pozwala użytkownikowi poruszać się na dużej odległości z ultra szybkością.Technika ta jest porównywalna z Shunshin no Jutsu jednak szybkość jest znacznie lepsza.Dodatkowo nie powoduje żadnych dźwięków i nie wytwarza żadnego dymu,pozwalając użytkownikowi na pojawienie się niezauważonym.
- Czakra 1000 za 1 kolejke.
- Katon + Fuuton Attack
- Z naszych ust są wystrzelane 2 kulę, Ognista oraz powietrza efekt techniki jest znakomity potrafi zabić aż 100 osób.
- Czakra 2500
- Kaze no Yaiba
- Bardzo skuteczna technika,ruszając dwoma palcami powodujemy wiatr odbijający miecz itp...
- Czakra 600
- Kirin
- W nieba błyskawicznie spada błyskawica, na końcu przekształca się ona w bestię która leci wprost na przeciwnika niszcząc wszystko!
- Czakra 3000
- Kokuryuu Boufuusetsu
- Tworzymy smoka który lata wszędzie i niszczy wszystko. Smok aktywny przez 4 rundy.
- Czakra 1000
- Kyoumen Shuuja no Jutsu
- Tworzymy klona przeciwnika który posiada wszystkie jego umiejętności która miał od czasu stworzenia klona,aby go pokonać musimy stać się silniejsi niż poprzednio.
- Czakra 1500
- Meisai Gakure no Jutsu
- Dzięki tej technice przystosowujemy się do kolorów otoczenia,jesteśmy prawie całkowicie niewidzialny.
- Czakra 500
- Nan Kaizou
- Dzięki tej technice możemy dowolnie rozciągać swoje ciało i obwiązać nim przeciwnika.
- Czakra 700
-Oodama Rasengan
- Tworzymy klona który razem z nami wykonuje technikę rasengan,różnica jest w tym że efekt jest 2x razy lepszy niż zwykły rasengan.
- Czakra 1700
- Regeneration Replacement Technique
- Dzięki tej technice wymieniamy sobie ciało.Jeśli nasze 1 ciało jest osłabione wykonujemy tą technikę i wychodzimy z buzi starego ciała.Technika pobiera dużą ilość czakry.
- Czakra 4000
- Rasen Shuriken
- Tworzymy rasengana przypominającego kształt shurikena od tego pochodzi nazwa. Nawet jeden cios takim jutsu może zabić.
- Czakra 3000
- Kuchiyose Rashoumon
- Potężna technika obronna. Wykonujemy odpowiednie znaki i z ziemi wyrasta coś przypominającego budowle! Jest to znakomita tarcza.
- Czakra 1000
- Satetsu Kaihou
- Na początku techniki powstają 2 bloki. Potem zmieniają się w deszcz igieł zasypujących cały teren.
- Czakra 1500
- Sennou Sousa Jutsu
- Wpatrując się przeciwnikowi w oczy zamieniamy jego pamięć i jest posłusznym sługą.
- Czakra 700
- Senpou Oodama Rasengan
- Tworzymy klona który tak samo jak ty robi Oodama Rasengan jest on bardzo potężny. Osoba która oberwie tą techniką zginie.
- Czakra 3200
- Souja Sousai no Jutsu
- Technika dzięki której odsyłamy swojego przeciwnika na drugi świat.
- Czakra 4000
- Suishouha
- Powstaje wielkie wodne tornado lecące na przeciwnika.
- Czakra 1200
-Tajuu Kage Bunshin no Jutsu
- Tworzymy armię klonów.
- Czakra 1000
- Nisen Rendan
- Najpierw wykonujemy Tajuu Kage Bunshin no Jutsu, następnie wszystkie naraz atakuję przeciwnika robią przy tym wiele combo.
- Czakra 1700
-Fuuinka Koui
Technika pieczętująca pozwalająca wykonawcy zapieczętować pozostałość po jakimś bardzo mocnym jutsu. Po zapieczętowaniu ninja zwija zwój, który później może użyć w walce. Potrzebny jest zwój!!!
Czakra 100
Ranga A
-Teppoudama
Zdolność powiązana z żywiołem wody. Używający zbiera wodę w ustach, jednocześnie mieszając ją ze swoją chakrą,po czym wypluwa ją z ogromną prędkością. Lecąca w powietrzu woda przybiera kształt kuli i uderza z dużą siłą w przeciwnika. Można także tworzyć "kombos" z żabą.
Czakra 200
Ranga A
-Kuchiyose: Tsuiga no Jutsu
Technika elementu ziemi. Jest ona odłamem Kuchiyose no Jutsu, wymyślona i stosowana przez Kakashi'ego. Przy kombinacji kilku pięczeci przywołuje armie psów. Nie są to zwykłe zwierzęta. Swoim wyglądem przypominają ninja. Są one wykorzystywane podczas walki, jak również w tropieniu osób. Najbardziej są przydatne, kiedy wzrok zawodzi. Wtedy pozostaje tylko węch.
Czakra 800
Ranga A
-Suiryuudan no Jutsu
Potężny atak, tworzący wielki strumień wody, zamieniający się w wielkiego smoka. Od razu po jego stworzeniu jest wysyłany na przeciwnika. Jutsu te może być używane tylko i wyłącznie, gdy w pobliżu przeciwnika znajduje się woda.
Czakra 800
Ranga A
-Suikoudan no Jutsu,
Technika oparta na żywiole wody. Aby jej użyć shinobi musi przebywać w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego (jezioro, rzeka, morze). Polega na uderzeniu we wroga potężnym skoncentrowanym strumieniem wody, który jest kontrolowany przez chakrę używającego.
Czakra 600
Ranga A
-Senei Ta-Jashuu
Oryginalna technika Orochimaru, związana z przywoływaniem węży i wystrzeliwaniem ich z rękawa. Podczas gdy zwykłe Sen'ei Jashuu polega na użyciu tylko kilku gadów i rzadko jest stosowana do akcji typowo ofensywnych, Sen'ei Ta-Jashuu powoduje stworzenie kilkunastu, a nawet kilkudziesięciu bestii. Technika ta ma duży zasięg i trudno zrobić przed nią jakikolwiek unik, ponadto jad węży jest silnie trujący i nawet jedno ukąszenie może się bardzo źle skończyć.
Czakra 800
Ranga A
-Ryuusa Bakuryu
Jest to technika polegająca na stworzeniu piaskowej lawiny, która powiększa się z każdą chwilą i kieruję się na przeciwnika. Ucieczka spod jej działania jest prawie nie możliwa. Powstała fala, przewraca drzewa z łatwością. Efektem użycia tego jutsu jest powstanie pustynnego jeziora.
Czakra1200
Ranga A
Offline